Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej ,,POLONUS” w Warszawie S.A., 02-305 Warszawa, Al. Jerozolimskie 144 ogłasza postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego na wymianę 2 pionów instalacji zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej wody w budynku administracyjno - hotelowym w warszawie, al. Jerozolimskie 144”

I.Postępowanie nr:  POLONUS/AA/07/2020

II.Informacje dodatkowe

1.SWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.pkspolonus.pl, zakładka PRZETARGI.
2.Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Grażyna Mirzałek, e-mail: g.mirzalek@pkspolonus.pl

III.Określenie przedmiotu zamówienia

1.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót remontowych w zadaniu „Wymiana 2 pionów instalacji zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej wody w budynku administracyjno - hotelowym w Warszawie, Al. Jerozolimskie 144” realizowanym  w budynku administracyjno – hotelowym należącym do PKS POLONUS, zlokalizowanym na działce 39/1 przy Al. Jerozolimskich 144 w Warszawie:
  • 1)pion nr 1: Wymiana pionu zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej wody znajdującego się w pomieszczeniach biurowych poczynając od 1 – 8 piętra z rur stalowych na rury polipropylenowe,
  • 2)pion nr 2: Wymiana całego pionu zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej wody znajdującego się w szachcie na korytarzu poczynając od poziomu w piwnicy do 8 piętra wraz z zaworami odcinającymi z rur stalowych na rury polipropylenowe.
2.Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.
3.Zamawiający nie dopuszcza do postępowania spółek w restrukturyzacji, upadłości i likwidacji.
4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7.W interesie Wykonawcy pozostaje zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.
8.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 5300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach, 45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.

IV.Termin realizacji zamówienia

Zamawiający wymaga, aby usługa będąca przedmiotem zamówienia była wykonana w terminie do dni 30 dni od dnia podpisania umowy.

V.Warunki udziału w postępowaniu


O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają określone warunki oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli istnieje ustawowy obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził działalność gospodarczą polegającą na świadczeniu usług w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w okresie nie krótszym niż 3 lata do daty złożenia oferty. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat należycie zrealizował co najmniej 3 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Potwierdzenie musi zostać wykonane załączonymi dowodami, że usługi te zostały wykonane należycie – załącznik  Nr 6 do SWZ. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata – w tym okresie, o wartości przekraczającej co najmniej dwukrotnie wartość całkowitą oferty brutto przewidzianą do realizacji przez Wykonawcę. Potwierdzenie musi zostać wykonane załączonymi dowodami, że usługi te zostały wykonane należycie – załącznik  Nr 6 do SWZ.
4.Dowodami, o których wyżej mowa, są:
  • • poświadczenie,
  • • inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa.
5.W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie wykonanych robót zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
6.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.
7.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej związanej  przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wartość umowy brutto, ważną co najmniej przez przewidziany w umowie okres wykonywania umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obejmujące powstanie katastrofy budowlanej wskutek zaniedbania Wykonawcy, a także odpowiedzialność za wszelkie inne szkody (zarówno osobowe jak i majątkowe), które Wykonawca może spowodować niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy tak w trakcie jej wykonywania jak i ujawnione później), a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiąże się do jego przedłużenia i złoży do oferty stosowne oświadczenie.                           

VI.Wymagania dotyczące wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

VII.Kryteria oceny ofert    


1.Przy ocenie oferty Zamawiający będzie oceniał oferty wg następującego kryterium i jego znaczenia:

NrKryterium Waga
1.Cena oferty (z podatkiem VAT)    100%


2.Za najkorzystniejszą zostanie uznana niepodlegająca odrzuceniu oferta, oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryterium wyboru – cena oferty brutto – 100%.
3.Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, badania i oceny ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej.
4.W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5.Zamawiający poprawi w tekście ofert oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający doliczy do przedstawionej w ofercie ceny podatek od towarów i usług, który Wykonawca miałby wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

VIII.Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1.Ofertę należy złożyć w Sekretariacie, IV p. w siedzibie Zamawiającego, do dnia 22.07.2020 r. do godz. 12:00, pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie, bez względu na przyczyny opóźnienia.
2.Zamawiający może przed terminem składania ofert przedłużyć termin ich składania z inicjatywy własnej lub przychylając się do wniosku podmiotu, który z przyczyn od siebie niezależnych nie jest w stanie w terminie złożyć oferty.
3.Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę.
4.Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.
5.Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 144, Sala konferencyjna, IV piętro w dniu 22.07.2020 r. o godz. 12:30.
6.Podczas otwarcia ofert, zamawiający poda nazwy firm oraz adresy Wykonawców.
7.Informacje, o których mowa w pkt 6 przekazuje się niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.
8.Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.

IX.Termin związania ofertą

1.Składający ofertę pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
2.Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, licząc od dnia składania ofert włącznie.
3.Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

X.Zastrzeżenie możliwości odwołania przetargu

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub przesunięcia terminu składania ofert.
2.O odwołaniu postępowania konkursowego Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Oferentów, którzy:
1)ubiegali się o udzielenie zamówienia – w przypadku odwołania postępowania przed upływem terminu składania ofert,
2)złożyli oferty – w przypadku odwołania postępowania po upływie terminu składania ofert.  

XI.Zastrzeżenie możliwości zmiany warunków postępowania określonych w SWZ


1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków postępowania określonych w SWZ.
2.O wszelkich zmianach dotyczących SWZ Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia – przed upływem terminu składania ofert.

XII.Zastrzeżenie możliwości i przesłanki unieważnienia postępowania

1.Na każdym etapie konkurs może być unieważniony, w tym również po dokonaniu oceny ofert może być unieważniony bez konieczności podawania przyczyn przez Zamawiającego.
2.W przypadku unieważnienia konkursu Wykonawcom w nim biorącym nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

XIII.Do konkursu ofert nie stosuję się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2013.907.j.t.), wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ww. ustawie.




SWZ
Ogłoszenie
Ogłoszenie o złożonych ofertach i wyborze oferty