Do udzielenia przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
I.Informacje dodatkowe:
1.SWZ dostępna pod adresem: www.pkspolonus.pl, zakładka PRZETARGI
2.Osoby uprawnione przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami:
- 1)P. Grażyna Mirzałek, tel. 512 873 531, e-mail: g.mirzalek@pkspolonus.pl
- 2)P. Iwona Szczepańska, tel. 728 472 196, e-mail: i.szczepanska@pkspolonus.pl (pon.- piąt. od godz. 7:00 do godz. 15:00).
II.Określenie przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowej na terenie Dworca Autobusowego Warszawa Zachodnia w Warszawie, Al. Jerozolimskie 144, Bazy PKS w Piasecznie, Bazy PKS w Nowym Dworze Mazowieckim oraz wykonanie bieżących remontów nawierzchni asfaltowej na terenie Dworca PKS w Ostrołęce w okresie od 10 sierpnia 2018 r. do 31 grudnia 2019 r.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej w skrócie „SWZ”.
3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6.W interesie Wykonawcy pozostaje zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. Wskazane jest, by Wykonawca przed przystąpieniem do postępowania dokonał wizji lokalnej obiektu.
IV.Termin realizacji zamówienia
Zamawiający wymaga, aby usługa będąca przedmiotem zamówienia była wykonana w terminie od dnia 10 sierpnia 2018 r. do 31 grudnia 2019 r.
V.Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają określone warunki oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.:
- 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli istnieje ustawowy obowiązek posiadania takich uprawnień.
- 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- 3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził działalność gospodarczą polegającą na świadczeniu usług w zakresie usług budowlanych w okresie nie krótszym niż 3 lata do daty złożenia oferty.
- 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.
- 5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż wartość umowy brutto, ważną co najmniej przez przewidziany w umowie okres wykonywania umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obejmujące powstanie katastrofy budowlanej wskutek zaniedbania Wykonawcy, a także odpowiedzialność za wszelkie inne szkody (zarówno osobowe jak i majątkowe), które Wykonawca może spowodować niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy tak w trakcie jej wykonywania jak i ujawnione później), a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiąże się do jego przedłużenia i złoży do oferty stosowne oświadczenie.
VI.Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące niniejszego zamówienia będą przekazywane pisemnie.
2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje przekazane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
3.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy są obowiązani kierować na adres lub nr faksu podany w rozdziale I SWZ. Jeżeli dotrą one do Zamawiającego po godzinie 10:00 ostatniego dnia, w którym upływa termin, uznaje się je za wniesione po terminie.
VII.Wadium przetargowe
Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 9 000,00 zł.
VIII.Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1.Oferty należy składać w sekretariacie – pokój 616 (IV piętro), w siedzibie Zamawiającego przy Al. Jerozolimskich 144 w Warszawie.
2.Termin składania ofert upływa dnia 01.08.2018 r. o godz. 10:00.
3.Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone niezwłocznie bez otwierania przesyłką poleconą.
4.Zamawiający może przed terminem składania ofert przedłużyć termin ich składania z inicjatywy własnej lub przychylając się do wniosku podmiotu, który z przyczyn od siebie niezależnych nie jest w stanie w terminie złożyć oferty.
5.Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę.
6.Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.
7.Zamawiający otworzy oferty dnia 01.08.2018 r. o godz. 14:00 w Sali Konferencyjnej zlokalizowanej na IV piętrze siedziby Zamawiającego przy Al. Jerozolimskich 144 w Warszawie.
8.Otwarcie ofert jest jawne.
9.Nazwa firmy i adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania ogłoszone są osobom obecnym oraz niezwłocznie odnotowywane w protokóle postępowania.
10.Informacje, o których mowa w punkcie 9 doręcza się Wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwieraniu ofert, na ich wniosek.
11.UWAGA - za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
OGŁOSZENIE | |
SWZ | |
OGŁOSZENIE O ZŁOŻONYCH OFERTACH |