„Najem konstrukcji wsporczej reklamy wielkoformatowej na elewacji budynku biurowego Dworca Autobusowego Warszawa – Zachodnia
Konstrukcja wsporcza reklamy wielkoformatowej znajduje się na elewacji zachodniej i wschodniej w części wysokiej budynku Dworca Autobusowego. Wymiary obydwu konstrukcji to: długość 30 m i wysokość 24 m. Całkowita powierzchnia jednej reklamy 720 m2. Konstrukcja wsporcza zamocowana jest do głównych elementów nośnych budynku tzn. belek i ram stalowych.
W celu zabezpieczenia przed wiatrem zastosowano taśmy zmniejszające odkształcenie siatki reklamowej tj. dwie taśmy poprzeczne i dwie taśmy poziome. Konstrukcję wsporczą podświetla 8 lamp od strony wschodniej i 8 lamp od strony zachodniej.
I. Przedmiot konkursu
1. Przedmiotem konkursu jest najem dwóch konstrukcji wsporczych reklamy wielkoformatowej na elewacji budynku biurowego Dworca Autobusowego Warszawa - Zachodnia. Konstrukcja wsporcza reklamy wielkoformatowej znajduje się na:
1) elewacji zachodniej,
2) elewacji wschodniej
w części wysokiej budynku Dworca Autobusowego. Wymiary obydwu konstrukcji to: długość 30 m i wysokość 24 m. Całkowita powierzchnia jednej reklamy 720 m2. Konstrukcja wsporcza zamocowana jest do głównych elementów nośnych budynku tzn. belek i ram stalowych. W celu zabezpieczenia przed wiatrem zastosowano taśmy zmniejszające odkształcenie siatki reklamowej tj. dwie taśmy poprzeczne i dwie taśmy poziome. Konstrukcję wsporczą podświetla 8 lamp od strony wschodniej i 8 lap od strony zachodniej (stanowiska odjazdowe autobusów).
2. Termin najmu:
• elewacja zachodnia od 01 listopada 2023 roku
• elewacja wschodnia od 01 lipca 2023 roku
3. W załączniku nr 1 do Ogłoszenia określono, powierzchnię, położenie i wysokość wadium.
4. W celu dokonania oględzin przedmiotu najmu, należy skontaktować z pracownikiem Działu Administracyjnego Spółki tel. 728 472 196; email: najemcy@pkspolonus.pl
II. Warunki uczestnictwa w konkursie:
1. Wniesienie wadium w wymaganej wysokości i terminie.
2. Złożenie oferty na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.
III. Sposób złożenia i przygotowania oferty:
1. Każdy oferent biorący udział w niniejszym postępowaniu i składający ofertę, winien wnikliwie zapoznać się z warunkami konkursu ustalonymi w niniejszym Ogłoszeniu, a także treścią umowy najmu powierzchni na cele reklamowe stanowiącej załącznik nr 3 do Ogłoszenia.
2. Pisemne oferty należy składać w siedzibie Spółki, IV piętro, Sekretariat (od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-15.00) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 kwietnia 2023 r.
do godziny 11:00.
3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie formatu A4 ostemplowanej lub podpisanej w miejscach zaklejenia. Na kopercie należy umieścić napis „Oferta najmu powierzchni na cele reklamowe” oraz nazwę oferenta.
4. W przypadku złożenia ofert na ścianę zachodnią i wschodnia wymagane są odrębne oferty na każdą ścianę.
5. Oferent może wycofać ofertę przed upływem terminu składania ofert. Oferentowi przysługuje w tym przypadku zwrot wadium wpłaconego w związku z planowanym udziałem w konkursie.
6. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia. Oferent może wypełnić formularz ręcznie lub korzystając z komputera. Zmiana treści lub niewłaściwe wypełnienie formularza ofertowego skutkuje odrzuceniem oferty.
7. Elementy konieczne dla ważności oferty znajdują się w formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia tj.:
1) Wybranie strony elewacji, o które ubiega się oferent;
2) Imię i nazwisko, oraz adres oferenta albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot, adres do korespondencji, telefon kontaktowy;
3) Oferowaną wysokość miesięcznej stawki czynszu netto za najem jednej strony elewacji zachodniej/wschodniej oraz minimalny roczny obrót netto - zapis liczbowy i słowny oferowanej stawki (jednoznacznie bez tzw. „przedziałów”
i innych wariantów);
4) Dane dodatkowe;
5) Wymagane oświadczenia;
6) Określenie sposobu ewentualnego zwrotu wadium tj. przelewem na podany przez oferenta nr konta;
7) Podpis oferenta i data sporządzenia oferty.
8. Do oferty należy załączyć obowiązkowo następujące dokumenty:
1) Aktualne dokumenty identyfikujące podmiot składający ofertę – odpisy
z właściwego rejestru (KRS), zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, umowę spółki w przypadku spółki cywilnej,
2) W przypadku umocowania pełnomocnika do zawarcia umowy do oferty należy załączyć oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem pełnomocnictwa udzielonego w formie pisemnej;
3) Oświadczenia o braku zaległości w opłacaniu podatku w US/UG oraz składek wobec ZUS/KRUS wraz z pisemnym zobowiązaniem się do dostarczenia zaświadczeń przed podpisaniem umowy (załącznik nr 4);
4) Potwierdzenie wpłaty wadium;
5) Parafowany przez oferenta /osoby uprawnione do jego reprezentacji/ lub pełnomocnika właściwie umocowanego do zawarcia umowy najmu, wskazanego, jako uprawnionego do jej zawarcia, w załączonym do oferty pełnomocnictwie, wzór umowy najmu stanowiący załącznik nr 3 do Ogłoszeniu.
9. Dokumenty wymienione w ust. 8 należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę składająca ofertę. Niedołączenie do oferty dokumentów wskazanych w ust. 8 skutkuje odrzuceniem oferty.
10. Oferent jest związany ofertą w ciągu 30 dni od dnia otwarcia ofert.
IV. Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny oferty
1. Przy ocenie oferty Zamawiający będzie oceniał oferty wg następującego kryterium i jego znaczenia:
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana niepodlegająca odrzuceniu oferta, która uzyska najwyższą wartość punktową, wynikająca z sumy składników Kryterium Cenowe oraz Kryterium Minimalnego Rocznego Obrotu, wyliczonych według następujących wzorów:
3. Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, badania i oceny ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej.
4. W toku badania i oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Zamawiający poprawi w tekście ofert oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający doliczy do przedstawionej w ofercie ceny podatek od towarów i usług, który Wykonawca miałby wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
V. Wadium
1. W niniejszym postępowaniu oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium. Kwota wadium została określona w załączniku nr 1 stanowiącym opis przedmiotu niniejszego konkursu.
2. Wadium można wnieść wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej „POLONUS” w Warszawie spółka akcyjna,
Al. Jerozolimskie 144, 02-305 Warszawa, PKO Bank Polski S.A. PL nr 94 1020 1042 0000 8902 0402 1234.
Al. Jerozolimskie 144, 02-305 Warszawa, PKO Bank Polski S.A. PL nr 94 1020 1042 0000 8902 0402 1234.
3. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania kwoty wadium na rachunku bankowym Spółki.
4. Wadium wpłacone przez oferenta, który wygrał konkurs nie podlega zwrotowi i zalicza się je na poczet kaucji za najem.
5. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, zostanie zwrócone bezpośrednio po dokonaniu wyboru oferty.
6. Wadium przepada na rzecz Spółki, jeżeli oferent, którego oferta zostanie przyjęta, uchyli się od zawarcia umowy.
VI. Wybór oferty i wynik konkursu.
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 kwietnia 2023 r. o godzinie 11:30 w Sali Konferencyjnej zlokalizowanej na IV piętrze siedziby PKS POLONUS przy Al. Jerozolimskich 144
w Warszawie.
2. Otwarcie ofert jest jawne.
3. Spośród ofert spełniających wymogi konkursu Spółka dokonuje wyboru oferty, która zawiera propozycję najwyższej stawki czynszu.
4. W przypadku rezygnacji oferenta, którego oferta została wybrana, bądź nie podpisania umowy najmu z innych przyczyn niezależnych od Spółki, Komisja w okresie związania ofertą wybiera kolejnego oferenta, który zaproponował najwyższą stawkę czynszu.
5. W przypadku złożenia ofert równorzędnych obejmujących najkorzystniejszą wysokość czynszu, Komisja organizuje dodatkowy konkurs ustny ograniczony skierowany do oferentów, którzy złożyli równorzędne oferty.
6. Protokół z wyboru ofert zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółki
Al. Jerozolimskie 144, a także zostanie zamieszczony na stronie internetowej - www.pkspolonus.pl, w terminie 7 dni od daty otwarcia ofert. Informacje o wynikach konkursu będą udzielane także na wniosek oferentów.
VII. Zastrzeżenie możliwości odwołania postępowania, zmiany warunków postępowania oraz unieważnienia postępowania.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub przesunięcia terminu składania ofert.
2. O odwołaniu postępowania Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Oferentów, którzy:
1) ubiegali się o udzielenie zamówienia – w przypadku odwołania postępowania przed upływem terminu składania ofert,
2) złożyli oferty – w przypadku odwołania postępowania po upływie terminu składania ofert.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków postępowania określonych w konkursie ofert.
4. O wszelkich zmianach dotyczących konkursu ofert Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia – przed upływem terminu składania ofert.
5. Na każdym etapie postępowanie może być unieważnione, w tym również po dokonaniu oceny ofert może być unieważnione bez konieczności podawania przyczyn przez Zamawiającego.
6. W przypadku unieważnienia konkursu Wykonawcom biorącym w nim udział nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Do postępowania nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 roku prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ww. ustawie.
VIII. RODO
Podstawą prawną przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest możliwość przeprowadzenia niniejszego konkursu ofert, w tym udzielanie odpowiedzi na kierowane do nas pytania (tj. art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., dalej: „RODO”). Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 5 do przedmiotowego ogłoszenia.
Ogłoszenie | |
Specyfikacja | |
Oferta | |
Umowa | |
Oświadczenie | |
RODO | |
Protokół z otwarcia ofert |