Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej „POLONUS” w Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 144, 02-305 Warszawa, zwane dalej Spółką zaprasza do składania ofert prowadzone w trybie zapytania ofertowego na : ,,Świadczenie usługi całodobowego Pogotowia technicznego wraz z robotami dodatkowymi w zakresie instalacji wodociągowo  – kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i  ciepłej wody w obiektach należących do PKS POLONUS, zlokalizowanych na terenie Dworca PKS Warszawa Zachodnia i Stacji Obsługi położonych w Warszawie, Al. Jerozolimskie 144, Al. Jerozolimskie 144A, ul. Prymasa Tysiąclecia  oraz na terenie Bazy PKS w Warszawie, ul. Syreny 8 i Syreny 14”


Do udzielenia przedmiotowego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.)


I.Informacje dodatkowe:

1.SWZ dostępna pod adresem: www.pkspolonus.pl, zakładka PRZETARGI
2.Osoby uprawnione przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami:
•Sprawy formalne: P. Grażyna Mirzałek, tel. 512 873 531,
e-mail: g.mirzalek@pkspolonus.pl
Sprawy techniczne: P. Waldemar Sudół, tel. 600 911 101,
e-mail: w.sudol@pkspolonus.pl

II.Określenie przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest pełnienie usługi całodobowego Pogotowia technicznego wraz z robotami dodatkowymi w zakresie instalacji wodociągowo  – kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i  ciepłej wody, polegających na usuwaniu lub zabezpieczaniu awarii instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody w obiektach należących do PKS POLONUS, zlokalizowanych na terenie Dworca PKS Warszawa Zachodnia i Stacji Obsługi położonych w Warszawie, Al. Jerozolimskie 144, Al. Jerozolimskie 144A, ul. Prymasa Tysiąclecia  oraz na terenie Stacji Obsługi w Warszawie, ul. Syreny 8 i Syreny 14.  
2.Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej w skrócie „SWZ”.
3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6.Zamawiający nie dopuszcza do postępowania spółek w restrukturyzacji, upadłości i likwidacji.
7.W interesie Wykonawcy pozostaje zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przez Oferenta.
8.Kontakt w celu umówienia się na wizję lokalną: Waldemar Sudół, tel. 600 911 101, e-mail: w.sudol@pkspolonus.pl.
9.Wspólny Słownik Zamówień (CPV):–kod CPV: 50700000-2–nazwa CPV – usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych.

III.Termin realizacji zamówienia

Zamawiający wymaga, aby usługa będąca przedmiotem zamówienia była wykonana w terminie od dnia 01.04.2023 r. do 31.03.2024 r.,  z możliwością przedłużenia na kolejne 12 miesięcy.

IV.Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają określone warunki oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.:
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli istnieje ustawowy obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził działalność gospodarczą polegającą na świadczeniu usług w zakresie świadczenia usług Pogotowia technicznego obejmującego instalacje wod. – kan., gazową i centralnego ogrzewania w okresie nie krótszym niż 3 lata do daty złożenia oferty.
4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.
5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej związanej  przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wartość umowy brutto, ważną co najmniej przez przewidziany w umowie okres wykonywania umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obejmujące powstanie katastrofy budowlanej wskutek zaniedbania Wykonawcy, a także odpowiedzialność za wszelkie inne szkody (zarówno osobowe jak i majątkowe), które Wykonawca może spowodować niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy tak w trakcie jej wykonywania jak i ujawnione później), a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiąże się do jego przedłużenia i złoży do oferty stosowne oświadczenie.                           

V.Wadium przetargowe

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

VI.Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1.Oferty należy składać w sekretariacie – pokój 616 (IV piętro), w siedzibie Zamawiającego przy Al. Jerozolimskich 144 w Warszawie.
2.Termin składania ofert upływa dnia 22.02.2023 r. o godz. 12:00
3.Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie zostaną zwrócone niezwłocznie bez otwierania przesyłką poleconą.
4.Zamawiający może przed terminem składania ofert przedłużyć termin ich składania z inicjatywy własnej lub przychylając się do wniosku podmiotu, który z przyczyn od siebie niezależnych nie jest w stanie w terminie złożyć oferty.
5.Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę.
6.Wykonawca nie może wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.
7.Zamawiający otworzy oferty w dniu 22.02.2023 r. o godz. 12:30 w Sali Konferencyjnej zlokalizowanej na IV piętrze siedziby Zamawiającego przy Al. Jerozolimskich 144 w Warszawie.
8.Otwarcie ofert jest jawne.

VII.Opis sposobu obliczenia ceny oferty

1.W cenie oferty należy skalkulować wszystkie koszty i czynności związane z realizacją umowy.
2.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy ustalają w ofercie jako cenę zamówienia brutto za całość zamówienia z uwzględnieniem obowiązującej w dniu złożenia oferty stawki podatku VAT. Cenę zamówienia (cena ofertowa) stanowiącą wynagrodzenie Wykonawcy (cena netto, podatek VAT i wartość brutto całego zamówienia) należy wpisać w odpowiednim miejscu w druku oferty. Podane przez Wykonawcę ceny oferty będą maksymalnym wynagrodzeniem umownym.
3.Ceny zawarte w formularzu ofertowym muszą być aktualne na dzień składania oferty.
4.Cena oferty musi być podana w polskich złotych (PLN) cyfrowo i słownie.
5.Cena ofertowa zaproponowana przez Wykonawcę jest ostateczna i wyklucza możliwość żądania dodatkowej zapłaty.
6.Cena podana w formularzu oferty stanowi wynagrodzenie Wykonawcy za przedmiot zamówienia na dzień otwarcia ofert.
7.Wszelkie rozliczenia należności pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich (PLN).
8.W przypadku złożenia oferty, zawierającej omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić, oferta taka zostanie odrzucona.
9.Za najkorzystniejszą zostanie uznana niepodlegająca odrzuceniu oferta oceniona jako najkorzystniejsza, w oparciu o kryteria wyboru.

VIII.Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1.Zamawiający będzie oceniał oferty według następującego kryterium:

Nr Nazwa kryterium Waga
1 Cena (koszt) Pogotowie techniczne - C 70,00 %
2 Stawka Rg za roboty dodatkowe - Rg 20,00 %
3 Czas reakcji - T 10,00 %

2.Wykonawca w formularzu ofertowym zobowiązany jest podać czas reakcji z dokładnością do 30 minut. Maksymalny czas reakcji wynosi 1 godzinę (60 minut). Brak podania czasu reakcji lub wskazanie go jako ponad jedną godzinę spowoduje odrzucenie oferty.
3.Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria, obliczona wg wzoru: P = C +Rg + T
4.Najkorzystniejsza oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
5.W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.

IX.Zastrzeżenie możliwości odwołania postępowania

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub przesunięcia terminu składania ofert.
2.O odwołaniu postępowania konkursowego Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Oferentów, którzy:

1)ubiegali się o udzielenie zamówienia – w przypadku odwołania postępowania przed upływem terminu składania ofert,
2)złożyli oferty – w przypadku odwołania postępowania po upływie terminu składania ofert.  
 

X.Zastrzeżenie możliwości zmiany warunków postępowania określonych w SWZ

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków postępowania określonych w SWZ. O wszelkich zmianach dotyczących SWZ Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia – przed upływem terminu składania ofert,

XI.Zastrzeżenie możliwości i przesłanki unieważnienia postępowania

1.Na każdym etapie konkurs może być unieważniony, w tym również po dokonaniu oceny ofert może być unieważniony bez konieczności podawania przyczyn przez Zamawiającego.
2.W przypadku unieważnienia konkursu Wykonawcom w nim biorącym nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.

XII.Do konkursu ofert nie stosuję się ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ww. ustawie.

XIII.Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:

1)Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 2 do SWZ.
2)Podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodne ze wzorem załączonym do niniejszej Specyfikacji - załącznik Nr 3 do SWZ.
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
4)Opłaconą polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż wartość umowy brutto, ważne co najmniej przez przewidziany w umowie okres wykonywania umowy potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

2.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie   potwierdzonej kopii dokumentu, o ile nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
3.Dopuszczalne jest składanie ofert przez Wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólne ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w przedmiocie zamówienia. W przypadku wyboru oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, przed podpisaniem umowy wymagane będzie złożenie umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Ogłoszenie
SWZ
Załącznik
Ogłoszenie - złożone oferty
Ogłoszenie - wybór oferty