Szanowni Klienci! Od dnia 1 marca 2017 roku PKS POLONUS wprowadził opłatę transakcyjną. Opłata transakcyjna jest pobierana od pasażera w momencie dokonywania zakupu biletu/ów online. Powyższa opłata jest stała i  pobierana za każdą wykonaną transakcje zakupową na naszej platformie. Wysokość opłaty wynosi 1 zł brutto.

Dlaczego pobieramy opłatę transakcyjną?  
Jako firma cały czas staramy się dynamicznie rozwijać  i wprowadzać nowe funkcjonalności w serwisie PKS POLONUS. W ostatnim czasie udostępniliśmy poniższe funkcjonalności :



  • Zmiana Daty podróży
  • Wybór miejsca w autokarze.
  • Bilet SMS ( za który nie jest pobierana opłata)
  • Faktura VAT.

Abyśmy mogli dalej w pełni budować użyteczną i bezpieczną platformę  potrzebujemy ogromnych nakładów pracy i środków finansowych. Nasz zespół składający się z kilkunastu programistów, architektów sieci, specjalistów ds. marketingu każdego dnia projektuje kolejne ulepszenia dla naszych klientów oraz zwiększa wydajność z korzystania z naszej platformy. Dlatego chcąc nadal utrzymać jak najwyższy poziom jakości naszego serwisu zdecydowaliśmy się na wprowadzenie opłaty transakcyjnej która nie tylko pozwoli utrzymać dalszy rozwój serwisu ale pozwoli nam się dalej sprawnie  rozwijać.

Mamy nadzieję, że docenią Państwo naszą pracę i zaangażowanie jakie codziennie wkładamy w jakość oraz bezpieczeństwo PKS POLONUS.










 
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.